Som lejer hos Paabøl Ejendomme ønsker vi, at du føler dig tryg og godt hjulpet, hvis noget svigter i boligen eller ejendommen. Det kan være alt fra en toilet der løber, defekt lyskontakt, fugtskade eller en defekt lås — men også mere alvorlige hændelser som brud på vandrør, el-problemer eller skader på fællesarealer.
Det bedste for alle parter er, at fejl og mangler meldes så hurtigt som muligt. Dermed undgår vi, at små problemer udvikler sig til større skader, og vi kan reagere rettidigt. Når du kontakter os, hjælper det, hvis du giver så mange detaljer som muligt: adresse, lejlighedsnummer, en beskrivelse af fejlen, tidspunkt for opståen, og – hvis du kan – billeder eller video, som dokumentation.
Akutte problemstillinger som f.eks. vand- eller rørsprængning, strømafbrydelse, gaslugt, brand eller større skader kræver øjeblikkelig handling. Kontakt os straks — også uden for normal åbningstid. Vi sender om nødvendigt håndværkere eller fagfolk med det samme for at begrænse skaden.
For almindelige reparationer og vedligeholdelse planlægger vi besigtigelse og udbedring i dialog med dig, så tidspunktet passer bedst muligt. Vi prioriterer akutte sager først, men sørger for løbende at følge op på alle henvendelser.
Når vi har modtaget din melding, registrerer vi sagen i vores system. Du vil høre fra os med tilbagemelding om, hvornår vi kommer ud og hvilken løsning, vi planlægger. Ved komplekse sager kan vi tilkalde specialiserede fagfolk, hvis arbejdet ligger udenfor vores egen drift.
Vi ønsker at skabe gode og langvarige lejerforhold, hvor vedligeholdelse og service hænger sammen. Din hurtige kontakt og tydelige beskrivelse giver os de bedste forudsætninger for at reagere effektivt og til din tilfredshed.
Alle henvendelser om vedligeholdelse, fejl og mangler SKAL ske via nedenstående kontaktformular.